Studenten 2026
- Hörby Yrkesgymnasium

- 6 maj
- 1 min läsning
Dags för student på Hörby Yrkesgymnasium!
Snart är det äntligen dags för våra avgångselever att springa ut och fira studenten – en dag fylld av glädje, stolthet och framtidstro. Efter år av hårt arbete, praktik, gemenskap och minnen tillsammans väntar nu nästa kapitel.
Vi ser fram emot att få fira våra elever och önskar alla studenter en fantastisk studentdag och ett stort lycka till i framtiden!
Program för studentdagen – 11 juni 2026
11:30 – Lättare förtäring
12:00 – Samling för fotografering
12:30 – Samling för träff med mentorer
12:50 – Samling inför utspring
13:00 – Utspring TP3, PB3, MA3
Varmt välkomna!

